من دلم تنگ ...

جایی همیشه خالی

وبلاگ اختصاصی و رسمی هانیه سیدمردانی ( دفتر ترانه ها)
من دلم تنگ ...

تو نگاهَت مثل دروازه ی آماده جنگ

      گوشهایت پُرِ آرامش چنگ

             چشمهای تو نگین آمده از قالب سنگ

                   تو لبت رنگ

                        دلت سنگ

              تمامِ غزلِ زلفِ پریشانت رنگ

من دلم تنگ

          دلم تنگ 

               دلم تنگ...

هانیه سیدمردانی



نظرات شما عزیزان:

sh.r
ساعت1:47---15 تير 1395
تنگی دل
که یه اتفاق بسیار عجییب و زیباست
و زمانی اتفاق می افتد که نمیه دلی را برده باند و در همان لحظه تسخیر می کنند با خاطرات و مرور آنها
دلتنگی
که من هم اینروزها زیاد به آن مبتلام


غلیرضا
ساعت20:22---7 خرداد 1395
فیلم شهرزاد و هم ببینین . خیلی براتون تاثیرگزار خواهد بود حتما

*/*
ساعت20:17---7 خرداد 1395
خوشحال میشم اگر پیام های خصوصی من رو بخونیدو خیلی وقته براتون پیام میفرستم ولی جواب ندادین.

elham nazemi
ساعت10:33---6 خرداد 1395
aramesh dar vojode kasani nahofte ast ke khoda ra hargez tark nemikonand

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 5 خرداد 1395برچسب:دلتنگی , هانیه سیدمردانی , زلف , پریشان , سنگ , غزل , شعر, کتاب , دلنوشته ,ساعت21:34توسط هانیه سیدمردانی |